1,4 kilo godis e aldrig fel tänkte mixa de med ett austin powers marat

1,4 kilo godis e aldrig fel tänkte mixa de med ett austin powers maraton

underbart.....

e nämligen tillbaka och på plats igen, i går fick jag nog orkade inte med västradelen av sverige längre så jag tvingade me min mamma på en 5 timmars lång bussresa mot norrköping.
Nog att jag inte alltid pratar så hemskt bra om den staden men bättre en inget så 22.40 va vi framme på norrköpingsstation en spånka resa senare voch jag låg i min syrras säng och pustade ut.
Göteborg har alltid varit de stället jag åker till för att vila upp mig med efter denna hetsiga helg e jag inte den som e den och tänker hitta mig ett nytt lugnt ställe. nu tycker ni kanske att jag e lite kinkig men de e inte bara den här grejjen med att möhippan gick åt helvete som har fått mig bitter, när jag åker till gbg bor jag hos minas mamma vilket de oftast e fler som gör denna gång var de jag min mamma och sofia som åkte från norpan väl där va redan mina och  hennes son på 2,5 hennes bror tommy 20år hennes syster anna 18år annas kille jarmo 22år och självklart minas mamma marlyn okänd ålder.
vi börjar med mina och tommy deras ljudnivåer e inte riktigt som alla andras tommy e ägare av den värsta basrösten jag någonsin hört och mina skricker i en decibell nivå som säkerligen inte ens vrålapan kommer upp i. (vill även tillägga att dom bråkar rätt mycke)
Kevin vilket även e min söta gudson e söt och snäll så länge hans mamma inte e i närheten trottsåldern tror jag de kallas, röst läget har ju defenitivt kommit från hans mamma.
Anna e mest överallt och ingenstans. jarmo e den tysta snubben som inen märker om han e där eller inte´.
min mamma och marlyn e väl dom som kan bete sig bäst visst dom gaggar jävligt mycke men på en human ljudnivå.
därav har jag haft konstant huvududvärk sen jag kom dit fram tills att jag satt mig på bussen därifrån..
Men jag e inte bitter de va precis vad jag behövde utnyttja 4 av mina 10 lediga dagar på.

gbg

e staden jag för tillfället befinner mig i,,
Min resa började i torsdags med missödet att jag försov mig till min buss som gick 18.45 (helt galen försovning)
Som tur va har tågen börjat rulla igen så 19.53 bar de iväg me en väska på armen som jag i halvt sovande tillstånd packat ihop, de kan ju i alla fall inte börja bättre. väl framme i norrköping begav jag mig ut för en drink med lite kompisar efter onsdagens bravader va jag riktigt på och sugen. (höjden av ironi)
men en hof slank ner och sen fick jag gå hem, hade då lyckats vara social i över två timmar.
klockan 12.10 på fredag dag bar de av mot gbg, stannade i jönköping för att hälsa på diana och käka lite. Väl framme bjöds de på grillmat och ett glas vin woohhoo semestern e här.
Planerna va att gå å lägga sig tidigt för att orka upp och vara pigg å fräsh inför möhippan dagen efter.
när klockan va halv 4 blev jag riktigt förbannad på mig själv brukar alltid kunna självdö (somna) men denna gång va de omöjligt. klockan 7 ringde klockan och vipps åkte den in i väggen. vaknade rätt snabbt när jag insåg att de faktiskt va min nya fina mobil jag hade sulat iväg.
dagen började med champangefrukost i slottskogen vilket va helt underbart i spöregnet som tur va hittade vi ett party tält. vidare åkte vi till en studio där helen fick spela in en låt. därefter ble´v de bowling och sen en riktigt fest massa sprit öl vin och cider senare befann vi oss på avenyn. de va där de hela började gå utför........
efter en timma av olika diskusioner om vart vi skulle gå och så vidare så händer de som aldrig får hände bruden e så full att hon flippar ur totalt ber i stort sätt alla att dra åt helevete and so on.. de slutade me att mina och helen står mitt i stan och dyng skriker på varandra. där nån stans började jag lacka ur. Nu ska vi hem och de nu annas kille fick fint sätta sig i bilen och komma å hämta oss. medans mina fortfarnde e galen och disskuterar händelserna med hennes mamma. bestämmer jag mig för att däcka...

HAR BARA EN SAK ATT SÄGA ALDRIG MER MÖHIPPA!!!!!!!!

sommar

Jag skulle kunna beskriva sommar med ett enda ord SOL..
Detta året har den bestämt sig för att inte visa sig ute vilket e lite halvt kasst.
Men att de e sommar e ju inget man kan gå miste om, för sommar betyder fest.
denna helg har innehållit en hel del fest, vi börjar med fredag de va meningen att de skulle bli en road
men de slutade istället med att jag fick i mig en hel del vin och hade en mängd symptomer till att vara förfriskad. riktigt trevlig kväll. Lördagens uppvaknande var därefter inte de roligaste jag har varit med om, bestämde mig för att inte sova bort hela dagen så jag tog med mig matte ut på en liten tur, började med att äta lite grekmat  styrde stegen mot hamnen där jag blev utklassad i minigolf. De va nästan roligt så dålig var jag,
glass på smått och gott och sen va de dax att jobba, fick gå tidigt så förfest hemma hos dallen lät lockande efter att ha intagit ett par glas vin begav vi oss till hamnen va inne en sväng på båten och sen blev de lotsen riktigt trevlig kväll med helt rätt sällskap kan inte bli mycke bättre.
Idag e de söndag vilket brukar betyda stora hotellet kan nog få en lyckad dag i dag me.