fredag är det samma som fest

Eller inte för jag och mattias har faktiskt bestämt oss för att traska iväg och gå på bio.
vet inte riktigt vad vi ska se men men de blir säkert väldigt bra.
Vill bara berätta för er alla att mitt öga har uppnått sin sjunde nyans nu men de börjar sakta med säkert försvinna, bara de att under tiden så stramar det rätt bra och den där bulan som ioförsig alltid har funnits där gör aningen ont men de som inte dödar de härdar eller hur de nu va.
Vill även tillägga att en av mina kära vänner sa följande replik (utan att tycka de minsta synd om mig) fy fan va oruttinerat. denna berättade sedan att vederbörande aldrig hade åkt på däng även fast människan e bland dom drygaste i världshistorien, hur e de då möjligt att en söt och charmerande tjej som jag råkar ut för detta e de någon som kan berätta de för mig.
Nu hinner jag inte skriva klart heller så fortsättning följer

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Du e söt du gums!

2006-12-30 @ 09:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0