god kväll

har haft en väldigt spännande dag efter att ha blivit utelåst ur mitt hem igår kvistade jag ner till stan i mina snygga svarta tajts och kalles svarta t-shirt för de gick ju inte att gå i samma klänning/tröjja som jag hade dagen innan, kände mig mindre snygg och möts av hela nyköping ute på julmarknad tro de e eller ej jag gick snabbt in på närmaste bakgata, styrde mina steg hem till angela där jag bytte till en mer smakfull klädsel. Sen var det dags för tomte jakt jag hittade direkt fyra klättrande tomtar på stora hotellet men det räknades tydligen inte för dom var inte riktiga. Väl framme på torget hittade vi tomten men till en större besvikelse ¨något amatör likt uppträdande av en tomte en pepparkastant och ett gäng nissar. vidare gick vi på en stor fin skylt stod det julmarknad och vi var inte sena att gå ditåt, hela tre stånd med bland annat en kyckling gjord av korg, komentaren som kom från nathalie var följande gud vilken rolig marknad med en viss ironi. Tillbaka till torget för att äta langos viket var en av dom svåraste sakerna att äte ofentligt dom kladade droppade och var almmänt jobbiga, men gott var de. Sen blev de en fika på latte me sandrorna mia och simon.
Men nu till höjd punkten, idag har jag sett de bästa programet någonsin anki och pytte så stört skön anka nathalie fick finnt säga till mig att sluta skratta för att av nån konstig anledning hörde hon inte om jag skrattade. i vilket fall anki e min nya idol så från och med nu e de en av mina nya rutiner söndagar klockan 6 sweet. de va allt tjillivippen


   anki

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej Vännen!!!! Ja det kan man undra men roligt var det ! :D Jag vet inte har inte pratat med Pontus om vad han vill göra !! Vad tänkte du på!? Stor Kram

2006-12-04 @ 20:21:13
URL: http://www.lillpuss.blogg.se
Postat av: Helena

Nathalie kan något som andra barn inte kan, med största finess hantera ironi och fälla perfekt slående kommentarer så man som vuxen häpnar. Underbart, och tjejen är såå smart.

2006-12-05 @ 08:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0