god kväll

Efter nytt värdsrekord i alcoholintag igår kväll så mådde jag sådär när jag vaknade imorse.
Klockan 01.00 tyckte vi nämligen att de var smart att ta en taxi till vip, jag hade då intagit hela ett glas vin och var helt klar i huvudet, men efter att ha gått in på vip där vi möts av ett hav av dansande 18 och uppåt åringar så blev det ett bar häng som resulterade i ett par drinkar ett par shots ett par smice (hur man definerar ett par e upp till var och en) Efterfest var ju ett måste då vi bara hann vara ute 1 timme, någon slags smaksatt vodka, roses, funlight och gamalt soda vatten skit smarrigt vart de.
efter den drinken var jag den roligaste efterfest deltagaren och gick och la mig, vaknade imorse (läs 12) och trodde jag hade blivit överkörd av en långtradare, men de hade ju som tur va inte hänt. Fräshade till mig lite (såg fortfarande ut som skit) och kvistade ner och handlade lite mc mat. Och vipps så var man ju människa igen lika bedårande och vacker som alltid, begav mig ner på stan och tog en fika med min nya vän sofia. de va riktigt trevligt jag har bara en svag känsla av att jag mest yrade (av nån underlig anledning)
Dagen fortsatte och jag gick hem till min lägenhet och upptäkte att städa vore på tiden, men som tur va fanns de ingen tid för d. För klockan 7 hade jag lovat att infinna mig hemma hos sandra och haggan 19.35 var jag på plats vilket e väldigt bra gjort för att vara tess. då bjöds det på mat och öl mycket trevligt. sitter fortfarnde kvar här och lyssnar på när pontus och tobbe sjunger Smells like teen spirit, Sing star e ett roligt spel ska ni veta.
Och roligare en såhär blir inte detta inlägg så jag säger tjillivippen


Kommentarer
Postat av: jennifer

Åh jag saknade er i helgen!!! Men jag hoppades att ni hade det trevligt !! Igår var jag som en död bäver... HUA!!!!!! Men du gumman vi höres och jag gillar dig också !!! Puss

2006-12-17 @ 09:12:38
URL: http://www.lillpuss.blogg.se
Postat av: pontus

*quote*
" så blev det ett bar häng som resulterade i ett par drinkar ett par shots ett par smice (hur man definerar ett par e upp till var och en)"

Ett par är per definition två, d.v.s. en (1) sak+ en (1) sak är två. Jag vill göra detta förtydligande så det inte blir något strul i framtiden.
Speciellt jobbigt skulle det vara om man t.ex. spelade poker och säger att man har ett par fast man egentligen har fyrtal.
Tack för mig!

Peace!

2006-12-17 @ 19:16:07
URL: http://pintos.blogg.se
Postat av: tess

haha pontus de e tur att jag har dig som förklarar sådana saker :)

2006-12-19 @ 13:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0