hej hopp

Sitter hemma hos sandra å haggan och njuter av  min lediga dag, snadra har somnat i soffan och andreas spelar Final Fantasy.
har inte haft så mycket spänning i mitt liv dom senaste dagarna har nämligen jobbat morgon och av någon konstig anledning orkar man inte göra så speciellt mycket efter dom passen, men i måndags begav jag mig till rygg och led kliniken för att få lite massage sist jag var där så bestämde jag mig för att adrig gå tillbaka för att de gjorde så ont, men den smärtan hade jag visst glömt bort.
Upp och hoppa på britsen och kom för en svag sekund ihåg  varför jag aldrig mer skulle gå dit, slog snabbt bort tankarna och tänkte att värre kan de inte bli. jag skulle ha hållt käften i mitt tänkande för de va ta mig fan de värsta jag har varit med om. så jävla stööört ont, han som masserade mig förstod nån hur ont det gjorde efter att ha kallat mig hård som marmor och ett renoveringsobjekt. dum som jag är har jag självklart bokat in mig på en ny tid, men jag försöker övertala mig själv om att nästa gång blir de bättre.
de va allt för idag....


Kommentarer
Postat av: jennifer

Jag kommer :D Självklart ska vi ha lite fest vilka tider jobbar du??? Jag vill ju träffa dig så vi kan planera in våra cykel kurser ihop!!! :) Ska bli kul att se dig stor kraaaaaaaaaaaaam och puss jennifer

2006-12-07 @ 17:39:12
URL: http://www.lillpuss.blogg.se
Postat av: Angelica

http://www.youtube.com/watch?v=I0GFjpJ6yWE Himla gulligt! Puss/sis

2006-12-09 @ 14:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0