Julafton och blåklocka

tänkte öppna med att säga grattis till Kalle som blir gammal idag.
Men nu ska vi prata om Julfirande istället jag e helt slut körd efter denne jul precis som efter alla andra jular. trevligt var de i alla fall massvis god mat massvis med folk och en jäkla massa julklappar. Kvällen slutade runt tolv snåret och två minuter över sov jag som en stock.
sen var de helt plötsligt juldag och jag trodde jag skulle jobba morgon men hade fattat fel jobbade kväll så även jag kunde gå ut som resterande nyköpings befolkning gjorde.
 jag och linda blev aningen överserverade men vi hade roligt, mindre roligt blev det efter att jag fridfullt satt och pratade med en nyfunnen vän på toaletten, kom det in en mindra glad tjej som jag aldrig har sett förut och började härja lite med mig jag som inte riktigt förstod vad hon sa vad hon ville eller vad hennes påhopp hade med mig att göra. efter en jävla massa ord tugg (jag skrattade mest) så säger hon de fina ordet du e ju en jävla h... Jag som då har tröttnat kontrar med min standard replik. Du kan vara en och använder samma ord på slutet som hon, vilket jag idag ångrar en aning på sidan av mitt högra öga kan man nämligen urskilja en anorlunda färg typ blå svart och gul på samma gång , om jag tar mig själv i bakhuvet jag jag känna en bula (men angela den kanske alltid har varit där precis som din)  med andra ord drog den här tjejen till mig och de rätt ordentligt. Nu till påängen i vanliga fall hade jag blivit galen och självfallet slagit tillbaka men icke då jag gick upp hämtade min jäcka och gick hem. Ioförsig utan att säga att jag drog till någon.
De som e lite sådär e att jag vet fortfarande inte vem den här tjejen är eller varför hon va så arg men men kankse ska ta på mig hjälm nästa gång jag går ut.
nu orkar jag inte skriva mer tjing

Kommentarer
Postat av: Helena

jag tycker du ska åka till krogen i en pansarvagn nästa gång!!!

2006-12-28 @ 09:04:54
Postat av: Jennifer

Haha jag med tack för i onsdags det var trevligt!!

2006-12-29 @ 08:24:26
Postat av: tess

helena du e grym ;)

2006-12-29 @ 19:14:02
Postat av: simon

när jag hittar brudjäveln som nitade dig!! då ska hon få en knogmacka av en boxare jag känner! ;)

2007-01-02 @ 17:21:15
URL: http://sharkbay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0