tudiluuu

har haft snart 4 helt underbara lediga dagar och jag e utvilad och känner mig som en ny människa.
Japp ungefär så skulle detta inlägg kunnat gbörja men de e
nda som e snat i den meningen e väl att jag faktiskt har haft riktigt trevligt i lördags var vi som sagt hemma hos sandra och haggan och körde sing star vilket var väldigt trevlig var en anning av efter fredagens bravader men de gick bra endå. i söndags sov jag bort halva dagen och spenderade resten med cajsa på olearys vilket både inehöll mycket allvarliga disskutioner samt en jävla massa mindre allvarliga en jä'vla massa skratt blev de i alla fall. Måndagen började med en tripp på stan med kalle sen vidare till den berömda massösen och tro de eller ej inte fan gjorde de mindre ont den här gången.
efter detta begav jag mig för att träffa camilla en lång och mycket trevlig fika på coffe house.
Kvällen spenderade jhag med franzi och så roligt har jag nog inte haft på länge, de blev en sen kväll och vi ramlade väl hemmåt runt 1. Idag är jag och hälsar på min familj har klarat av mamma och lilla syster nu e de ju bara typ 123 pers kvar att träffa ;)
som vanligt när jag e hos min kära mamma så e det mat dax så tjing tjing

Kommentarer
Postat av: pintos

*quote*
"sen vidare till den berömda massösen och tro de eller ej inte fan gjorde de mindre ont den här gången."

Klart att det inte gjorde mindre ont! Men lilla gumman... Massösen?! Jag trodde det var en snygg kille som jobbade där.
Tror inte han blir så glad om du kallar honnom för massösen.

Eller va fan vet jag föresten, han kanske är tok-kinky och gillar det.

Peace!

2006-12-19 @ 22:39:16
URL: http://pintos.blogg.se
Postat av: tess

jo de stämmer helt att han gillar de eller jag mena att du en gång förklarar hur de ska vara tack kicki du räddar mina inlägg från att missfrstås

2006-12-19 @ 23:34:38
Postat av: Helena

Massören är inte snygg. Han är dö-snygg, en jävla skillnad. go jul!

2006-12-24 @ 08:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0