halllååå ja

har varit borttappad och försvunnen ett tag.. de blev så jävla kalt sist på hoptävlingen att jag frös fast och vart tvungen att bärgas bort. men nu har ja tinat upp och tur e väl d.
idag gör jag något väldigt spännande nämligen flyttar de e faktiskt skittrist jobbigt och inte ett dug kul. vill även tillägga att allt flyter på så jävla bra när man är så tok organiserad som jag e..
nu e jag på rök paus hemma hos sandra som just nu plockar ner strumpor från sin gardinstång.. varför hon gör det eller varför dom hänger där kan ni allt fundera på..
de av allt men tänker vara lite blödig oxå Jag saaaaaknar min MAMMA :(


tjilivippen


Kommentarer
Postat av: SIMON

Jag saknar också min Mamma!!!!

2006-11-08 @ 16:39:01
Postat av: Anonym

Du är fortfarande borttappad!! du skriver ju aldrig ;) Krammmmm!!

2006-11-13 @ 22:33:23
Postat av: Helena

Hej, har börjat läsa din blogg så nu väntar jag på nästa inlägg=). Tack tack för att du kom och fördrev min tid när jag låg på sjukhuset, du är guld!

2006-11-17 @ 15:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0