jaha ja

tänkte skriva ett par rader men vet inte riktigt om vad.
har haft en riktigt dålig dag ledsen irriterad och trött kan de bli bättre,
och de två förstnämnda finns det inte  någon bra anledning till trötthet brukar bero på sömnnnrist så de förklarar ju i alla fall ett av tre.
Att jag har flyttat och inte alls direkt trivs och att jag saknar min familj kan ju vara orsaker till de första rvå, men jag brukar vanligtvis kunna svälja och le, men idag har jag inte riktigt lyckats med de.
men efter regn kommer solsken eller hur va de nu??  (vilket kan ta väldigt lång tid om de e regperiod)
nog för idag nästa gång skriver jag om något roligare promiz

tjillivippen


Kommentarer
Postat av: Helena

Du har ett hjärta av guld, det vet du! Det kommer bättre dagar, och ibland får det vara tungt. Du finns alltid för alla andra, kanske du behöver få lite tillbaka?! Skickar pussar och kramar och du får jättegärna höra av dig om du vill och orkar. Tack för att du alltid finns där för mig! Kramkram

2006-11-23 @ 08:18:51
Postat av: Simon

Jag lovar att jag vet hur det känns! Men det blir bättre när jag får syn på dig för då ska du få en stor kram!!!! STOR KRAAAAAAM!!!!

2006-11-24 @ 16:43:52
URL: http://sharkbayboards.com
Postat av: Angelica

hej gumman...RING mig..Det är viktigt.

2006-11-26 @ 12:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0