sweeet

hej hej efter gårdagens bravader så har jag och sandra bestämt oss för en svullkväll har precis delat på en pizza och ska hugga in på chips och choklad...
för att återgå till gårdagen så kom vi från jobben kring halv tolv kvistade hem i il fart och fluffade och ca 12 var vi utanför kicki för att fira hans 25 års dag men när vi väl va framma tyckte resterande att det var dax att gå på vidare, så av med skorna upp med sandras rose vin och klunk klunk klunk 4 minuter tog det för mig mattias och sandra att dra i oss den flaskan gissa hur rolig jag var resten av kvällen.. ´med nästan hela personalstyrkan från alpha ute så blev det en väldigt trevlig kväll, och det är väl tur att alla ställen stänger två här annars hade de nog skett en och annan överservering och de kunde blivit mindre trevligt.

by the way om nån tror att jag är osams med vederbörande för att jag inte svarar när ni du den ringer/messar så finns det en förklaring jag saknar nämligen en fungerande telefon...


Kommentarer
Postat av: Angelica

hej lilla spöke. det är lite halvläskigt att inte få tag p dig på över en vecka..men eftersom jag läser din kalasiga blogg vet jag nu iaf att du lever..(och mamma med, hon har varit i upplösningstillstånd ;) )
pusssss

2006-11-20 @ 19:33:43
Postat av: Angelica

najs att läsa att du lever iaf..;) mamma har varit i upplösningstillstånd för att hon ej har fått tag på dig..och jag, jag har inte varit det minsta orolig..inte alls. skitunge, nu måste vi ses snart.
puss

2006-11-20 @ 19:37:15
Postat av: Angelica

alltså hallå, jag fattar inte det här riktigt..trodde att mitt första inlägg var borta..men det var det ju inte..

2006-11-20 @ 19:38:13
Postat av: Ánnica (Mamma)

Saknar min mellandotter. Slå gärna en pling eftersom det inte går att ringa dig. Du måste även ha mat för att överleva. Du kan ju inte bo i den där skitstaden och leva på deras hämtmat.

Älskar dig
Kramis Mamma

2006-11-20 @ 20:57:28
Postat av: tess

åå min familj :) saknar er massor
ska försöka ringa imorgon saknar er puss

2006-11-21 @ 22:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0