hallå ja

idag har jag haft en givande söndag. började dagen med att må ruskigt dåligt pga intaget av alcoholhaltig dryck under gårdagen och 2 minuters sömn under natten. mörbultad och självklart skit snygg kvistade jag ner till stan för att äta gegg macka på prinsess men icke sa nicke de va tok stängt. Så ja fick nöja mig med coffe house, med trevligt sällskap (vilket bestod av linda angela och en tok överenergisk nathalie) och en bagel blev man som på nyttfödd.. eller inte!! helst av allt ville jag bara gå hem och dö men då tyckte linda att de allt va en mycket bättre ide för mig att gå hem och räkna nathalies nyplockade stenar. så de va ju bara att släpa sig upp ur fotöljen och snällt följa med.
Efter att vi hade tvättat dom smuttdiga stenarna (folk hade faktiskt trampat på dom) så satt vi igång att räkna tror de va sisådär 200 styckna. de räkte ju inte för att fylla den lilla väsk/burken som nathalie promt skulle ha full med räknade saker så linda kunde gissa hur många de va.... Pärlor blev nästa uppfgift 750 styckna sorterade i färger och 50 av varje..och så va de  tävlings dax. de tävlande va linda angela och ullis. linda och angela gissade på lite över 100 medans ullis klämde till me 430 och vann överlägset, som pris fick hon dom fina tvättade stenarna..
kvällen har jag tillbringat med sandra vi har tvättat, fikat på vouage, köpt clementiner, spelat backgammon och sett på CSI. med andra ord en fult underbar söndag.

förövrigt om ni nån gång undrar vad fan jag har skrivit i mina inlägg så finns det 3 olika svar
1. Jag va salongsberusad när jag skrev inlägget.
2. Tangenterna sitter på fel ställen
3. Jag lider av återkommande skriv afasi

Kommentarer
Postat av: Simon

-HAHA nu har man hittat din lilla söta sida!!!
tack för Söndagsfikat!

/S

2006-10-03 @ 08:51:57
URL: http://sharkbayboards.com
Postat av: tezz

jasså så du har hittat hit
tack själv kramas

2006-10-04 @ 23:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0