possetiv energi

svaret är anntingen yoga eller jockolälä jockojockolälä (min nya glädje dans) vilket kommer att användas vid varje tillfälle någon klagar eller är en sur. Dåligt trött på negativenergi. va glada för i helvete eller gör som en annan låtsas........
Sommaren är helt klart slut och jag har tat fram mina döskalle handskar självklart är de jävligt depprimerande speciellt när jag upptäckte att de va hål i den ena. men då får man se de från den ljusa sidan de e snart jul och under julen kommer snön Snö= bräda ,kan de bli bättre??
en morgon och en kväll kvar sen är jag konstigt nog ledig i fyra dagar. frågan är ju då vad gör man i fyra dagar om man inte jobbar. får abstinens och åker ut till jobbet endå, försöker göra något vettigt men de slutar med att man sitter i koma i soffan,  nån som har ett bättre förslag??.. nu e det i alla fall dax för fotboll.. 
totalt meningslös läsning tjing tjing  


Kommentarer
Postat av: Haggan

man kan ju spela tv spel om man har trakigt ;)
Kram!

2006-10-13 @ 08:37:04
Postat av: tezz

tack de va ett bra tips DU GLÖMDE BARA BORT ATT MIN TVSPELSKOMPIS LIGGER I SOLEN ELLER?????

2006-10-14 @ 19:30:02
Postat av: Jennifer :D

Hej Tezz..

Här har vi jennifer , som just nu sitter i urskogen! Hittade din blogg och funderar över hur det är med dig ?? Jag skulle också vilja lära mig att åka bräda, sist jag försökte så hmm.. ja de vill jag inte ens prata om :) Ha de gött !

Kram jennifer

2006-10-14 @ 19:34:29
URL: http://www.lillpuss.blogg.se
Postat av: tezz

urskog stackars sate jag som tyckte det va synd om mig som va i norrköping;) de e bara bra med mig. själv? ett par kurser i hur man åker bräda kan vi nog fixa till när snön faller på.. kan ju även tillägga att jag brukar slå mig rätt fett men de ska nog gå fin fint :)

2006-10-14 @ 22:54:51
Postat av: Jennifer

Haha det låter bra , kan bli intressant och se hur det kommer att gå!!Haft en bra helg? Jag är hemma från urskogen nu, är rätt skönt! :) Kram

2006-10-15 @ 17:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0