så stört roligt

www.knappnytt.nu
Knatten är helt klart min nya idol..


just nu sitter jag hemma hos min kära mor i mindre trevliga norrköping, självklart står mamma vid spisen när jag kommer hem, eftersom en av hennes favvo syslor är att stoppa i mig så mycket mat som möjligt, den andra är att få mig att äta ennu mer. (Hon tror nämligen att jag svälter hemma, de hon inte vet är att de finns snabbmat som man både kan gå ut och köpa eller om man har en lat dag göra en hembäställning på) imorgon ska jag se min duktiga lilla syster strutta runt på sin pålle hon ska nämligen tävla i nåt så spännande som fälttävlan, detta menas med andra ord att jag kommer sitta i ett rid hus fullt med föräldrar till baranen som rider, och frysa arslet av mig nysa av diverse alergiska reaktioner och dricka sumpigt kaffe, men vad gör man inte för familjen.
mat dax tjing tjing
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0