tillbaka livslevande men med ny sida

Geggi har numera vaknat från sin koma men bytt sida. anledning... utomstående kunde tydligen inte komentera på min blogg och de fick jag mycke skit för..
Men nu är jag här i alla fall. ny upplivad och med nytt jobb. numera jobbar jag precis som alla andra på skavsta flygplats. trivs? svar jag som fan de e grymt skönt att komma hem och inte ha en  miljon saker kvar att göra, att tänka på, att lösa osv.
ett annat rätt stort plus är ju att få jobba med mina söta vänner..
nog om det idag har jag varit ledig och haft en givande dag hunnit med massor saker kl 09.50 började min och haggans resa till katrineholm (hanskulle besiktiga sin bil) när vi väl kommer fram efter ha haft spännande disskutioner om politik och hitler. så tycker sig haggan inte riktigt känna igen sig så efter en liten rundtur ringer han upp sin pappa som förklarade vägen sist, då visar det sig gärna att den ¨gången var han i flen inte konstigt att han inte kände igen sig.. en fin U sväng senare och lite hjälp av en snäll gubbe va vi väl framme självklart några minuter sent. vilke ledde till att bilen dessvärre blev icke godkänd någon löjlig lastventilskännare hade rostat ihop och var ur funktion (vad dan har för funktion vet jag inte riktigt något med last och bromsar) så då av det bara att åka hem. en pizza i backen och en fika på coffe house och sen var det dax för att lyssna lite på våran NUVARANDE statsminister Göran Persson. vet inte riktigt om jag ska utala mig om detta. gillar inte politik just nu det enda de flesta partierna kan är att smutskasta varandra sorgligt men sant..
Just i denna stund sitter jag hos haggan och sandra å spelar tv spel eller rättare sagt pontus och haggan spelar jag får inte vara me längre var tydligen för kass..
21.00 Man U mott Celtic visas på mc flurry :) ses där



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0