söndag igen

dom kommer allt för ofta dessa söndagar börjar bli r iktigt trött på dom, förut va de mina fawo dagar bara slappa träffa lite vänner osv. men nu e d esåhär att jag ahr kommit fram till att söndagar e endast till för att ha ångest för att de bara e ett fåtal timmar kvar tills nästa arbets vecka.
Jag behöver alvarligt talat semester börjar även bli bitter på jobbet vilket aldrig har hänt mig förut.
För att skita i att snacka om min bitterhet kan jag gladeligen medela att jag har haft 2 riktigt sjukt roliga veckor allt började förrförra tisdagen med vissa bravader tillsammans med en av mina fawo tjejer. de blev en jäkla rolig fortsättning på onsdagen då nästan hela personalstyrkan på alpha va ute och gjorde birgers osäkert. förljt av en relativ lugn fredagt jobbade ute på lördagen och va död på söndagen. sen blev de helt plötsligt onsdag igen, jag och björn bestämde oss för att alla hjärtans dag måste man ju fira me den man gillar och eftersom jag gillar hof så blev vårat mål birgers. ganska mycke folk faktiskt och vi hade en trevlig kväll. I fredags bestämde jag mig för att vara ansvarsfull så jag somnade tidigt och va bara hemma.
lördagen va platsen bästamd hos kalla kl 19. En sönderstressad tess dök upp 21 ich och hade missat hela melodifestivalen men lika glad va jag för de en riktigt rolig kväll på birgers men aningen lite för mycke folk.
För att tränga bort att de e söndag fokuserar jag  mina tankar på att bibbi e lideig hela nästa vecka och de brukar betyda att jag har en sjukt rolig vecka framför mig plus att min syster kommer på besök så de kanske inte blir så tokigt i alla fall.
tjillivippen

Kommentarer
Postat av: helena

Allways look on the bright side of life..(vissel). Du jobbar för lite med mig uppenbarligen=)

2007-02-18 @ 19:19:38
Postat av: anki

klart det kommer bli en bra vecka! :)
för en gångs skull ska ju jag komma till dig, istället för att du får flänga "hem" hela tiden..pusss

2007-02-18 @ 20:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0