2006


Här kommer lite komentarer som har kläckts under 2006


Regel nr två Jag hr aldrig hänt så då behövs de ingen regel nr tre. kicki på fyllan när han ska förklara dom tre gyllene reglerna för sandra en fin sommar dag i hamnen
Jag vägrade att dusha då vet jag att jag får va i fred någon om hur man kommit undan att ligga med sin kille när vederbörande inte var speciellt sugen.
De e ingen fara den har alltid funnits där, om en bula som absolut inte alltid hade funnits där han ville  bara lugna ner mig lite.
Va fan jag vill ju ligga (10 minuter sneare) men va fan om jag inte får ligga då ska jag fan hångla (5 minuter sneare) VA fan om jag inte får hångla då ska jag fan i mig ha en pizza. vem som har kläckt dessa komentarer tänker jag inte berätta de ni får veta e att de faktiskt inte var jag.
-HUR FICK NI TAG I KRÄFTERNA OM NI INTE ANVÄNDE BÅTEN????  
- VI HITTADE DOM PÅ STIGEN  DOM VAR UTE OCH GICK  SIN KVÄLLSPROMENAD

pontus haggan och fredrick försöker övertala mig om att dom absolut inte tagit båten och fiskat kräktor mitt i natten dyng fulla.

jag sitter här och garvar åt typ en miljon andra komentarer men kan inte riktigt formulera dom eftersom de behövs olika dialekter och sen behöver man nog varit där för att tycka de e kul  så de va de.
nu tänker jag röka en cigg sen kanske jag orkar uppdatera lite fler roliga saker som hände under 2006

TJING TJING





Kommentarer
Postat av: Teo

:)

2007-01-05 @ 08:27:35
Postat av: Pontus

Dom va ju ute på kvällspromenad!!! Lovar...

2007-01-05 @ 11:08:22
URL: http://pintos.blogg.se
Postat av: jennifer

Puss på dig pussgurka ;)

2007-01-05 @ 16:04:38
URL: http://www.lillpuss.blogg.se
Postat av: Jennifer

var de du som skrev på min blogg? Yes kommer på onsdag !

2007-01-08 @ 19:36:19
URL: http://www.lillpuss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0