2007 de underbara året

Har desvärre börjat rätt skit dåligt jag har börjat året med att må illa vara trött och vågvis riktigt grinig.
men eftersom de alltid e bra att börja med nya saker och vanor på måndagar har jag bestämt mig för att idag e en bra dag. illamåendet vet jag inte riktigt hur jag ska lösa farbror doktor kanske kan fixa de. tröttheten försöker jag bota med att sova varje lediga minut, grinigheten har gått över av sig självt, så då e ju två av tre saker lösta kan ju icke bli bättre.
idag har jag spenderat lite tid med sara vilket inebär att även söta lilla liza har varit med så dagen har beståt av lite lek med mamma och bäbis katt, björnen sover leken. (tusan va mycke smidigare man va när man va liten såg ut som en strandad val när jag skulle springa upp och jaga liza) sjungit lite bland annat liten tomte tittar ut och mamma haj. med andra ord har jag fått all träning man behöver för en dag.
Efter detta nöjje begav jag mig vidare ut i regnet blev uppbjuden på en kopp kaffe men de slutade med att jag istället fick hjälpa till att mosa ner en plastgran i dennes ursprungliga förpackning. konstigt nog hade granen växt lite för mycket och fick inte riktigt plats, men med lite tejp fixar man allt, en annan sak som e rätt konstig är att när jag försökte plocka isär den började den barra fram med damsugaren och inte ett spår av julen finns kvar. så nu har jag både som sagt fått träning för dagen plus att jag ahr varit till någons nytta också.
dags att sluta prata strunt
tjing tjing

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Åker hem på Söndag !!!!! Har du tid över något!? Hade du roligt i helgen!?? Puss sötis

2007-01-08 @ 19:58:17
URL: http://www.lillpuss.blogg.se
Postat av: Jennifer

Gooodie !!! :) hör av dig! Stor puss

2007-01-08 @ 20:08:41
URL: http://www.lillpuss.blogg.se
Postat av: maria

tessan, vi måste träffas snart faktiskt :( . Hoppas du har det bra i din lille fjuttstad ;). Saknar dig

2007-01-08 @ 20:58:02
Postat av: Helena

Har någon vattnat plastgranen med blomstra?!? Och är du säker att den var av plast - den barrade ju. Jag skulle vilja se den synen när du står där med granen och kartongen och kliar dig i huvudet (på bulan). Ta hand om dig, du förtjänar att må bra. Du har väl inte varit på krogen och slagits igen??! Säg till om jag ska komma och vårda dig med te och dåliga historier. Skulle kunna ta med en liten gul bok med sjukt roliga påståenden i, som jag fick låna utav en underbart omtänksam kompis när jag låg på sjukhuset och var rätt risig. "vart går canne-festivalen i år?" =) PYZZ

2007-01-09 @ 07:46:50
Postat av: tess

men misan då de e klart vi får ses så fort jag blir lite ledig puss

2007-01-09 @ 20:16:37
Postat av: Anonym

tack helene de e skönt att veta att du alltid finns där ;)
frågan e ju bara vad våran president heter hahahah

2007-01-09 @ 20:17:25
Postat av: Jennifer

Bra bra, skönt och göra ingenting alls ibland... Jag har tråkigt...

2007-01-09 @ 20:25:22
URL: http://www.lillpuss.blogg.se
Postat av: Jennifer

Har inte så mycket att göra , eller jag borde skriva uppsats men tänkte göra klart den på torsdag!!! så därför har jag tråkigt. Vad gör du? pusss

2007-01-09 @ 20:48:36
URL: http://www.lillpuss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0