hejhopp

efter att ha njutigt av en väldigt behaglig ledig dag sitter jag nu framför denna burk och tänkte komponera ihop ett snabbt blogginlägg.som sagt har jag varit ledig idag och tusan va skönt de har varit, jag och sandra bestämde redan igår att vi skulle gå ut å gå lång promenad, efter att ha gått en extremt lång promenad på 25 minuter bestämde vi oss för att de va lunchdax. efter en smarrig macka på latte begav vi oss hem till sandra och hennes toksköna soffa ett gäng sex and the city avsnitt och en jävla massa löka och så va snart denna dag även slut.
nu ska vi bege oss hem till kicki och spela lite spel men de blir inte allt för långvarit eftersom dom härliga morgon passen dumt nog ska börja imrogon/inatt!!!

de va allt tack å hej

(fattar ni hur mycke intressant som händer i mitt liv eller?? )

Kommentarer
Postat av: Maria

Och så var det dags att komma hem snart oxå faktiskt!

2007-01-22 @ 20:55:27
Postat av: Simon

Hej hopp =)

2007-01-26 @ 08:59:45
Postat av: Miatabruden

Trött som fan, och råkade slira in på blondies blogg med en kommentar. Hon kommer att undra=). Ville bara säga att det var ett sjukt frigörande garv när vi försökte lösa gåtan med baklängestexten på vindrutan. Dig tar jag med till en öde ö. Love u.

2007-01-30 @ 22:23:36
Postat av: jennifer

Jag kommer på söndag om en vecka och stannar nog nästan en vecka :D då kan vi väl gå ut något ? var så länge sen nuuuu! :) Saknar dig med

2007-02-18 @ 18:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0