nu har de varit nyår både en och två gånger

I lördags bestämde vi oss för att gå ut och äta en bit frukost på kvällskvisten, fika var platsen sällskapet var trevligt.
Till frukost blev de då kvällens tips och de smakade kanon, en och annan lille skutt eller vad de nu var hann också intas, kvällen fortsatte mot birger där de snart blev dags för att fira tolv slaget ett par glas skumpa och denna nyårs dag var gjord.
Vaknade till liv på söndags morgonen och inser ta mig tusan att de e nyårs afton idag igen, (vilket inte kunde firas allt för mycket eftersom min arbetsdag måndag började 05.00)
Men middag hemma hos sandra och haggan blev de allt kan tyvärr inte berätta exakt vad vi åt aldeles för många konstiga ord men jag vet att de var en förrätt med sallas lufttorkad skinka osv. huvudrätten bestod av lax samt örtrisotto. efterätten var ju så klart höjdpunkten med glaaaaaaasss och kan de ha varit kiwi och hallon sallad, gott var de i alla fall.
efter detta va festen igång några omgångar buzz, en trevlig fråge quiz och en jäkla massa sing star senare var de faktiskt dax att bege mig mot kossan  där jag snart skulle bli upphämtad.
utvilad efter nattens alla timmars sömn var vi därefter påväg mot flygplatsen. dax för favorit sysslan kl 5 på nyårsdagsmorgonen nämligen inventering, motligt roande att räkna ölflasker uppskatta kilon på apelsiner och så vidare, men dagen bara flög förbi och vips försvann tisdagen oxå helt plötsligt e de onsdag och jag sitter nu i pontus soffa och umgås med honom och jennifer.
 helt klart en lyckad start på de nya året.
förövrigt har jag ju hittat på ett par nyårslöften som jag så snabbt som möjligt tänkte bryta de första va att sluta var bitter, de funkade absolut inte har varit så stört tjurig idag.
de andra är att jag ska ta tag i mitt liv och innan 2007 är slut ska jag veta vad jag vill göra vilket jag verkligen hoppas jag kommer att lyckas med. 
men skit i de nu nu tänker jag vara social.

tjing  


Kommentarer
Postat av: Helena

Du är ju såå underbar som skriver så positivt om inventering kl 05 på nyårsdagsmorgon!! Fast jag tyckte vi hade efter omständigheterna mycket trevligt. Själv minns jag speciellt bilfärden ut till Skavsta, när du och Mattias började låta som ni varit gifta i 20 år. Till och med jag blev tyst!! =)

2007-01-04 @ 08:21:30
Postat av: tess

japp vi e gulliga vi två hatkärlek eller hur va de nu. vi hade de jätte trevligt hade inte velat spendera min nyårsdag någon annan stans puss

2007-01-04 @ 14:44:53
Postat av: simon

Det var jättekul att du orkade stanna kvar så pass länge! jag hade en toppen kväll! kram på dig!

2007-01-04 @ 17:46:07
URL: http://sharkbay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0