gbg

e staden jag för tillfället befinner mig i,,
Min resa började i torsdags med missödet att jag försov mig till min buss som gick 18.45 (helt galen försovning)
Som tur va har tågen börjat rulla igen så 19.53 bar de iväg me en väska på armen som jag i halvt sovande tillstånd packat ihop, de kan ju i alla fall inte börja bättre. väl framme i norrköping begav jag mig ut för en drink med lite kompisar efter onsdagens bravader va jag riktigt på och sugen. (höjden av ironi)
men en hof slank ner och sen fick jag gå hem, hade då lyckats vara social i över två timmar.
klockan 12.10 på fredag dag bar de av mot gbg, stannade i jönköping för att hälsa på diana och käka lite. Väl framme bjöds de på grillmat och ett glas vin woohhoo semestern e här.
Planerna va att gå å lägga sig tidigt för att orka upp och vara pigg å fräsh inför möhippan dagen efter.
när klockan va halv 4 blev jag riktigt förbannad på mig själv brukar alltid kunna självdö (somna) men denna gång va de omöjligt. klockan 7 ringde klockan och vipps åkte den in i väggen. vaknade rätt snabbt när jag insåg att de faktiskt va min nya fina mobil jag hade sulat iväg.
dagen började med champangefrukost i slottskogen vilket va helt underbart i spöregnet som tur va hittade vi ett party tält. vidare åkte vi till en studio där helen fick spela in en låt. därefter ble´v de bowling och sen en riktigt fest massa sprit öl vin och cider senare befann vi oss på avenyn. de va där de hela började gå utför........
efter en timma av olika diskusioner om vart vi skulle gå och så vidare så händer de som aldrig får hände bruden e så full att hon flippar ur totalt ber i stort sätt alla att dra åt helevete and so on.. de slutade me att mina och helen står mitt i stan och dyng skriker på varandra. där nån stans började jag lacka ur. Nu ska vi hem och de nu annas kille fick fint sätta sig i bilen och komma å hämta oss. medans mina fortfarnde e galen och disskuterar händelserna med hennes mamma. bestämmer jag mig för att däcka...

HAR BARA EN SAK ATT SÄGA ALDRIG MER MÖHIPPA!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: P

Låter askul, jag vill oxå gå på möhippa....not...

2007-07-24 @ 12:30:34
URL: http://pintos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0