sommar

Jag skulle kunna beskriva sommar med ett enda ord SOL.. 
Detta året har den bestämt sig för att inte visa sig ute vilket e lite halvt kasst.
Men att de e sommar e ju inget man kan gå miste om, för sommar betyder fest.
denna helg har innehållit en hel del fest, vi börjar med fredag de va meningen att de skulle bli en road
men de slutade istället med att jag fick i mig en hel del vin och hade en mängd symptomer till att vara förfriskad. riktigt trevlig kväll. Lördagens uppvaknande var därefter inte de roligaste jag har varit med om, bestämde mig för att inte sova bort hela dagen så jag tog med mig matte ut på en liten tur, började med att äta lite grekmat  styrde stegen mot hamnen där jag blev utklassad i minigolf. De va nästan roligt så dålig var jag,
glass på smått och gott och sen va de dax att jobba, fick gå tidigt så förfest hemma hos dallen lät lockande efter att ha intagit ett par glas vin begav vi oss till hamnen va inne en sväng på båten och sen blev de lotsen riktigt trevlig kväll med helt rätt sällskap kan inte bli mycke bättre.
Idag e de söndag vilket brukar betyda stora hotellet kan nog få en lyckad dag i dag me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0