underbart.....

e nämligen tillbaka och på plats igen, i går fick jag nog orkade inte med västradelen av sverige längre så jag tvingade me min mamma på en 5 timmars lång bussresa mot norrköping.
Nog att jag inte alltid pratar så hemskt bra om den staden men bättre en inget så 22.40 va vi framme på norrköpingsstation en spånka resa senare voch jag låg i min syrras säng och pustade ut.
Göteborg har alltid varit de stället jag åker till för att vila upp mig med efter denna hetsiga helg e jag inte den som e den och tänker hitta mig ett nytt lugnt ställe. nu tycker ni kanske att jag e lite kinkig men de e inte bara den här grejjen med att möhippan gick åt helvete som har fått mig bitter, när jag åker till gbg bor jag hos minas mamma vilket de oftast e fler som gör denna gång var de jag min mamma och sofia som åkte från norpan väl där va redan mina och  hennes son på 2,5 hennes bror tommy 20år hennes syster anna 18år annas kille jarmo 22år och självklart minas mamma marlyn okänd ålder.
vi börjar med mina och tommy deras ljudnivåer e inte riktigt som alla andras tommy e ägare av den värsta basrösten jag någonsin hört och mina skricker i en decibell nivå som säkerligen inte ens vrålapan kommer upp i. (vill även tillägga att dom bråkar rätt mycke)
Kevin vilket även e min söta gudson e söt och snäll så länge hans mamma inte e i närheten trottsåldern tror jag de kallas, röst läget har ju defenitivt kommit från hans mamma.
Anna e mest överallt och ingenstans. jarmo e den tysta snubben som inen märker om han e där eller inte´.
min mamma och marlyn e väl dom som kan bete sig bäst visst dom gaggar jävligt mycke men på en human ljudnivå.
därav har jag haft konstant huvududvärk sen jag kom dit fram tills att jag satt mig på bussen därifrån..
Men jag e inte bitter de va precis vad jag behövde utnyttja 4 av mina 10 lediga dagar på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0