wohoo

idag va min första lediga dag på 23 dagar.... detta betyder alltså att jag borde tvätta städa fixa och dona men icke de inte min syster kom och kidnappa mig och tog med mig hem. har snurrat en sväng på stan och väntar nu på att få middag. Har även hört talas om att jag tydligen blir kvar tills imorgon de vankas öl på Trädgårn...
Har inte ofta så mycke possetivt att säga om norpan men trädgårn de e ett ställe för sig me like :)
Förövrigt impuls köpte jag en rosa möjligtvis vit mobil runt 3 snåret i natt, eftersom jag igentligen itne tyckte att de va en så bra ide tvingade jag sanna till att oxå köpa en, så vipps 2-7 dagars lev tid sen har jag en ny lur.
 tycker även denna sommar har börjat väldigt bra jag har hunnit me en hel del sjuka grejjer och de e inte juli en jag väntar med spänning.
maten e klar tjipp


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag vill ju vara med dig också..BUHU. Jobbar du ihelgen eller kan vi ses nått!? Puss

2007-06-25 @ 19:30:41
Postat av: tess

söt då jag jobbar faktiskt :( men utgågn på lördag efter jobbet kankse??

2007-06-26 @ 22:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0