hej och hopp

jag har tillbringat denna söndag (som igentligen e en tisdag) med att träffa jennifer städat en jävla massa flyttat möbler skruvat upp ett bar bord helt själv vilket ioförsig höll på att gå åt helvete, fortsatte ut till stallet med bibbi för att kolla på när hon hoppade och slutligen nu ska jag bli bjuden på pankakor av camilla.
igår va de som alla vet valborg satt hemma hos pontus mamma vid 5 tiden och öppnade första ölen, drog sedan hem för att fluffa när jag väl va på g och längtade till öl nummer två ringde carina och bad mig komma och jobba har ju lite svårt att säga nej till henen så vips fick jag svira om för att bege mig till birgers.
Hade en grymt kul kväll riktigt bra gäster och bra röj i baren dansade nog mer en dom flesta.
en nackdel e ju dock att jag näst intill inte har någon röst kvar alls, jag har ju i vanliga fall en aningen hes röst men efter en att en jävla hamster har fått flör sigg att flytta in så kan jag knappt prata och inte blev de bättre av att försöka vässkrika till kunderna, något possetivt som kommer med denna heshet e att mitt skratt knappt hörs alls, och de har jag ett flertal gånger fått påpekat för mig att de e aningen högt.
nu har jag inte tid att svamla mer tjillivippen

Kommentarer
Postat av: Carina

Tack för i Valborgs, vill du kan det säkert bli fler tillfällen... =) Kram

2007-05-02 @ 09:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0