ledig helg

började ¨lördags dagen med att följa med till oxelösunds marknad, de va en spännande upplevelse en jäkla massa folk och en jäkla massa skit :)
efter denna lilla utflykt begav jag mig hem till nina skkulle nämligen bli b´juden på middag. några flaskor vin senare bestämde vi oss för att birgers e ett kul ställe. de gick sådär anar en överservering och jag kan inte direkt påstå att jag kommer ihåg precis allt... men kul va de säkert.
Måttligt illamående vaknade jag och kom genast på att jag hade  lovat nathalie att gå på stan med henne så de va ju bara att gå hem och försöka duscha bort ångesten och vipps infinna sig på stan pigg och fräsh (vilket kan deffineras olika) gfixade de vi skulle och sen va de dags att gå på barnkalas, efter att ah lämnat av nathalie hade jag två timmar att slå ihjäl. bestämde mig för att sova va rätt skönt. klockan 4 va jag på plats för att hämta upp henne för att  sedan fortsätta hem till ennu ett kalas blåste lite ballonger och åt tårta och nu sitter jag här och väntar på att f¨å lite mat... tack och adjö


Kommentarer
Postat av: Carina

Det är konstigt det där med överservering, jag blir lika förvånad varje gång... =)

2007-05-06 @ 18:41:16
URL: http://cvm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0