.

Nu tänkte jag göra ett tappert försök till att blogga lite.

hade semester för ett par veckor sen eftersom jag bara hade 7 dagar bestämde vi oss för att hitta på något skoj så varför inte åka på en kryssning till tallin.
väl på bussen som rullar framåt mot frihamnen blir jag aningen orolig i och med att resenärerna endas består av skrynkliga människor, inte en kotte under 40. jennie lugnar mig med att de faktiskt gåt fler bussar och att vi även e väldigt tidiga.
Väl inne i avgångshallen ser de lite ljusare ut, men inget drömläge direkt.
Resan blev  i alla fall riktigt lyckad vi hade sjukt roligt och va sjukt fulla.
Vi skulle vara tillbaka i svergie vid 10 snåret på onsdagsmorgonen där då mattias skulle komma och hämta upp oss i pimpforden. när vi blir uppkörda av städerskan och går av så visar de sig att matte mupp även kallad speedi inte ens har lämnat nyköping.
 klockan 10.15 knäcker jag en bärs och jennie en GT för att överleva, klockan 14.10 dyker tillslut speedi upp efter att ha fixat håret fixat ett par saker kört fel typ 100 gånger.
de va den här sommaren kul kul skit kul att de har varit sol att man har badat att man har grilalt haft en kräftskiva i solskenet, druckigt bärs i solnedgången´, druckigt bärs i soluppgången osv grymt kul (synd att de inte hände)
skit piss hösten e här, men ja e inte bitter

chipp chipp


Kommentarer
Postat av: Jennifer

ta och slå mig en pling. Puss

2007-09-09 @ 11:50:43
URL: http://www.welma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0