....

Bestämde mig för att sluta tidigt idag efter mina 14 timmar igår hade jag inte riktigt någon lust att jobba så vid halv två snåret kastade jag in handduken.
tok somnade självklart direkt vaknade nån timme senare av att sandra ringde och sa åt mig att kaffehuset va stället.
Upp och hoppa upptäcker direkt att jag har misst synen de e suddigt som fan och de känns som om jag har fått en näve sand i ögat, de visar sig ganska snabbt att de bara e min lins som har gett upp och skrynklat ihop sig i mitt öge.
Efter att ha letat ihjäl mig efter ett nytt par linser så va jag redo vips va jag framme och fika de i några timmar.
Systemet blev nästa anhalt ett par flarrer vin och även den här dgaen kan bli bra.
På vägen hem lärde vi varandra att göra siffror med hjälp av kroppen vilket va mycket spännande enda tills vi kom fram till att de faktiskt ser lite lätt ut som om vi går och juckar mot luften.
 har nu fått en god middag börjat dricka lite vin och tänkte tradera till mig lite fler nintendo spel och vem vet kanske blir de en sväng ut...

chip chip


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0