Visste du att

Jag e löjligt förtjust i onödigt vetande så därför tänkte jag dela med mig med lite fakta...

Gräshoppshonan käkar upp hanens huvud medans de parar sig (stört sjukt)

I baltimore (usa) e de olagligt att ta med sig ett lejon på bio. (diskriminerande tycker jag)

De e förbjudet att knuffa en älg ur ett flygplan i alaska (vilen tur för älgen)

En del lejon parar sig över 50 gånger per dag (hmmmm)

En sigel kan sova i 3 månader 

Krockodiler kan inte räcka ut tungan

En myra ramlar alltid på höger sida när den e berusad

kalkoner kan drunkna om de tittar upp med öppen näbb under hällregn. Det har faktiskt hänt.

och sen orkade jag inte mera chipp

Kommentarer
Postat av: Mia

jag har också hört att om man heter tess och bor i nyköping och inte besöker norrköping mer än en gång i månaden blir man uppäten av en mammut på väg till jobbet. tänkte att du kanske ville veta det.



/syrrann :>

2008-12-11 @ 23:15:06
Postat av: Carina

Du är för rolig..:) Hur ser nästa vecka ut för dig, onsdag? Puss

2008-12-13 @ 00:07:10
URL: http://cvm.blogg.se/
Postat av: tess

min älakde syster du e allt för söt du, har dock inte blivit uppäten ennu men det e dock mer en en vecka tills jag landar i metropolen ;) saknar dig

2008-12-14 @ 21:34:09
Postat av: Amanda B

Haha! Onödigt vetande är roligt! :D

2009-03-21 @ 23:10:18
URL: http://amand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0