2007

jag blev inte klokar detta året heller trampar fortfarnde på samma plats.. 
men i år ska ni se då blir de andra vändor nu har jag bestämt mig för att jag måste bestämma mig för vad jag ska göra. Ja ni hör ju själva hur de låter :) 
men nåt spännande ska jag fundera ut vad vet jag bara inte riktigt.
Just nu har jag lite semester såhär efter jul e de inte så många som väljer att förflytta sig med hjälp av flygplan så därför e paxen väldigt dålig och jag kunde plocka ut några välbehövda semesterdagar, har inte gjort något speciellt va hemma och hälsade på lite strosat runt sovit spelat tv spel och druckit ett par öl tänk om man alltid kunde ha de så.. så på onsdag e de dax igen har lovat att komma tillbaka pigg och glad men de ska nog inte vara något större problem. 
Ska iför sig jobba på birgers i kväll och imorgon men de e inte samma sak, stå å kirra lite drinkar och lyssna på folks extremt smarta konversationer  de e ju bara ett låtsas jobb mer som ett nöje.
de va nog allt för idag, men lovar dig jennifer att jag ska skriva oftare :)


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Oh vad jag väntat på ett nytt inlägg! Du är värd lite semester. Kanske kommer du på vad du vill göra. Jag ser fram emot när du kommer tebax till jobbet i alla fall. Kram

2008-01-11 @ 19:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0