dyng trist

Just nu e jag arbetslös i veckorna och jobbar endast på helgerna vilket för visso kan rätt skönt..
Dock lider jag av enorm rastlöshet de e verkligen stört tråkigt, även om man hinner med att träffa massa folk och uträtta saker så känns dagarna rätt meningslösa när man ska försöka sova och komemr på att precis som igår har jag inte gjort ett jävla skit känner man sig rätt kass.
Nog om detta och se de från den posetiva sidan man hinner ju faktiskt med en hel del roliga saker som igår tex blev vi tok stoppade på vägen till norrköping man fick tydligen inte köra igenomn tre filer i 130 på 90 väg. vårdslöshet i trafiken och 40 km för fort och tro de eller ej men inte ens en böter, ett ajabaja finger av pappa blå och sen bar de vidare,
nej så enklet va de faktiskt inte de va nämligen så att vi blev istort sätt  pressade vägen av en idiot nörd som tyckte att de va roligt att åka om oss på insidan och blockera hela avfarten så vad de blåa igentligen ville va bara att veta om vi kände och visste vilka dessa mogna killar i den vita saaben var de visste vi ju olyckligtvis inte så dom tackade för sig efter att ha påpekat att dom lika gärna kunde ta kortet pga vårdslöshet skiten.
Stört lättade begav vi oss till Filmstaden väl där konstaterade vi att de filmer vi inte hade sett undvek vi helst att se.
Så de blev ett besök hos mamma Annica istället mysig fika stud och 2 timmar senare var vi ute på vägen igen.
När vi ska passera avfarten till stavsjö står den vita saben utsmyckad med blåa polis band på som alla vet e skadeglädje den bästa glädjen.
Hade tänkt att skriva om vad jag har gjort idag men jag måste tydligen hjälpa till med att måla ringar men mer om de imorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0