nu ni

Eftersom jag iövrigt bloggar så himla ofta tänkte jag chocka er med inlägg två dagar i rad..
De e konstigt detta hur man får en hel dag att gå så fort utan att göra så mycket, hmm kanske boirde börja fundera på min efination av göra mycket idag har jag nämligen hunnit med detta 
spenderade dagens början me kaijser vi började med att sova lite för skojs skull sen bar de i väg till kaffe huset för en fika med sandra och jenny.
Varit en sväng förbi Na svensson i jakt på en liten pensel där förövrigt informations tjejen tror att vi e dumma i huvdet efter frågat henne vid utspridda tillfällen  vilken färg man kan måla en ballkong med ,om man kan lägga klinkers utomhus, om man kan måla med utomhusfärg inne, om man kan fästa klinker med lim på balkongen och går de då att ta bort det? och en rad andra normala frågor. Efter det va jag och träffade jim på lidl
Hann även med ett besök hos sanna och dallen och tittade på den nya bebisen höll till och med i den ett tag men dom e lite läskiga när dom e sådär små dom rynkar mest ihop hela ansiktet och ser allmänt lidande ut..
Efter att ha tackat för kaffet styrde jag mina steg mot sandra medans hon lagade mat till oss så roade jag mig med min fawo syssla nämligen googla fula djur mwohahhaha va de e sjukt kul.
Drefter utmande jag sandra i backgammon och jag vann båda gångerna gissa om jag e ruggit duktig.
Med raska steg (pga den hemska kylan) begav jag mig hemmåt pratde med kaijser och bestämde mig för att gå förbi henne en stund 3 timmar senare e jag fortfarnde här och tänker nog inte bege mig ut i kylan igen
de senaste 3 timmarna har jag ägnat mig åt min nya favorit Magnus Betner ty fusan va han e sjukt rolig har även kollat på folk som inte kan sjunga i idol och även på några som faktiskt hade en tallang.
De va min extremt ohändelserika dag eller hur va de nu....

tjipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0