och idag igen

har faktiskt arbetat idag och tro det eller ej men jag har jobbat på skavsta....
Har nu i efterhand dragit en flaska vin för att ångesten ska försvinna..
Nej men för att hålla oss till sanningen så har jag haft en riktigt bra dag på jobbet haft roligt, drivit med kunderna, pratat engelska med östköts dialekt, härmat var och vartenda bording utrop speciellt han med den pipiga rösten ( vilket gick lite över styr när jag lekte att jag va han durring the ... )  har fått frågtan av en medarbetare om jag vet om champangen vi har är från frankrike ... har lärt en stackare hur man öppnar en vinflaska, fått städ nojja och sist men inte minst åkt hem från jobbet med ett leende på läpparna inte för att jag vill göra det till en vana men nån gång ibland kan de vara helt okey..
Den riktiga anledningen till att jag driker vin (eftersom man alltid måste ha en anledning) e för att jag satt i soffan och myste och blev extremt vin sugen de vinet som erbjöds va gärna Dreams men va fan de gick ner de oxå efter ett glass börjde matchen och när den va slut va de bara att dra i sig resten ( uteslutningsmetoden säger att de giock åt helvete jag kommer dock inte ihåg de )
 för att reflektera till ett tidigare blogg inlägg som skrevs den 1 oketober 2006 kan ni där lista ut anledningen till varför detta inlägg e osammanhängande och möjligtvus felstavat.

tack och bock .


Kommentarer
Postat av: Maria

blir förvånad att du uppdaterar så mycket nuförtiden ;) saknar dig syrran :( hoppas vi kan träffas o ses ordentligt någon dag snart! :)

2008-09-18 @ 22:40:04
URL: http://marypoynter.blogg.se/
Postat av: A-K

Jag gillade frågan om champagnen kom från Frankrike! Ha ha ha ha ha. Jag skulle velat vara en liten bananfluga som flög runt i baren den dagen och fick se ditt ansiktsuttryck vid den frågan. Ha hahaha ha ha. Guuuu så roligt! Vi hörs om en fika snart tycker jag!

2008-09-18 @ 23:07:45
Postat av: tess

åå älskar att jag drack ett glass vin igår undrar hur de gick till???

hej min älskade syster saknar dig oxå jätte mycket vem vet snart kanske jag kommer och supricar igen..



åå Aey Key du hade dött om du va flugan ;) fikan e snarast tycker jag hör av mig...

2008-09-19 @ 01:16:10
Postat av: Maria

jag vet att du snart kommer och överraskar för mamma har redan skvallrat :D

2008-09-19 @ 21:09:52
URL: http://marypoynter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0