utmaning?? eller nåt

Eftersom sandra e så gullig och utmana mig vet inte till vilken nytta men men här komemr mina svar...


5 saker i min kyl
  • Hallands Fläder  
  • Cava
  • Gammal Laktosfri mjölk  
  • ketchup
  • Melon
5 saker i min frys

  • Frost
  • Glass 
  • Lax 
  • broccoli 
  • mera frost
5 saker i min garderob

  • army bagy  
  •  Bajen tröjjor
  •  Hoods
  • Fawo jeansen
  • en skit ful klänning
5 saker i min väska

  • ett par skor
  • Tandborte
  • ett äpple
  • Gröna skarfen  
  • vin öppnare
5 saker i min bil, hm jag har varken bil el körkort de får bli spånkan istället!

  • jobbiga ungar  
  • Extra  
  • illaluktande odörer 
  • spårvagnsvärdar
  • Ibland jag när jag inte går av fel
5 personer jag utmanar

Kommentarer
Postat av: Jennifer

saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaknar dig!

2008-10-01 @ 00:08:36
URL: http://welma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0