djävulens påhitt

Kom till jobbet i tisdags vid tolv snåret vid ett gick jag hem då hade jag lyckats spy hela två gånger och kände inte riktigt att jag skulle stanna, kvistade hemmåt då jag varken ville åka buss eller be någon skjutsa mig, allt gick bra fram tills slottet kräktes lite lätt på slottsgården skämdes lite och gick vidare från klockan 2 till klockan 6 morgonen därefter lyckades jag nog infinna mig på toan ett 20tal gånger.
Fråga nr ett, vem fan har kommit på denna hemska sjukdom??
Fråga nr två, vem faan smittade mig 
Fråga nr tre, vad gör man i 48 timmar efter man har spyt sista gången?? (man får tydligen inte jobba inom 48h)
Har svar på två av tre 
nr ett, the devil him self (såg nämligen han sittandes och skratta åt mig på slottsmuren) 
nr två, har jag inge svar på 
nr tre, städar upp efter sig själv, spelar tv spel, blir förbannad på grannen för han har stängt av sitt internett Hallå jag surfar faktiskt på dig, facebookar genom mobilen istället, läser en bok, skricker i kudden för man e så uttråkad, gör en lista på vad man bör göra, river sönder listan de kommer endå aldrig bli gjort, kollar på när en brud försöker backa in på sin parkering i en kvrat mvohahaha, ringer upp hela sin telefonbok för du dör av tristess, blir bittrare en vanligt..

Men imorgon får jag jobba igen de ska bli så jävla skönt att få komma tillbaka och gissa om jag har damp kommer nog hitta på ett flertal bus imorgon ;) 

puss och allt de där /geggi
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0