vilka dagar

Va tillbaka på jobbet i fredags och jobbade ett mysigt 10-20,30 pass allt flöt på som en dans på roser inte en enda dum fråga på hela dagen, begav mig sedan till tellus för att smmanställa lönerna och ta en öl med dennis en öl blev nästan 3 vandrade hemmåt såg en film och somnade vaknade vid 9 snåret och började göra mig iordning för en dag i norrköping, Kom ner på stan vid tio och upptäckte att mitt tåg inte gick förens 11,42, hmm fördrev tiden med att dricka en kaffe med alex.
In på tåget och slog mig ner på min vanliga plats där jag oftast alltid e ensam (extraplatserna som e typ 4 i rad) denna gång va jag inte själv utan längst in satt de en sovande hunk mm nice ögon godis och grym musik i lurarna kan ju inte bli mycke bättre start på dagen, hunken vaknade dock så småningom han heter hennrik och bor i linköping och hade vart och haft en hård fredagskväll i stockholm mycket mycke trevligt tåg sällskap ;)
Träffade upp min bästa mamma på tågstationen och vi begav oss hem till mina för att fira kevins 4 års dag, kaffe massa skvaller en del lek senare så var man på g hemmåt igen, sofia tyckte att gasa på va en grej så vi åkte från klocket till nyköping på mindre en 30 min bra jobbet där.
Hem fixade en snabb fluff och kvistade sen till snadra där de blev en ruggigt rolig för fest drack några hof lite skumpa åt melon och brie ost och rökte cigarr, gick vidare till tellus och hade en spännand kväll, sen gick saker och ting lite åt helvete men de höär ju tydligen till....
vaknade idag som vanligt på tok för tidigt (läs 08,30 ich) har vart på lägenhetsvisning ätit lunch fått kaffe hos sandra pumpat JKs cykel druckigt några öl på puggen och har nu fått mycket god hemmalagad mat nu blir definitift monsters vrs aliens och mys.....
tack för mig och chip chip


Kommentarer
Postat av: Haggan

Låter som en sån helg som jag gillar. Full rulle! Nice!



Ses säkert i påsk eller nåt.

kram

2009-04-05 @ 22:10:29
URL: http://haggster.blogg.se/
Postat av: A-K

Lägenhetsvisning...intressant. Berätta mer! kram

2009-04-08 @ 23:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0