sommar 2009

Har varit sådär dyng dålig på att uppdatera nu igen, men har haft så mycke annat spännande för mig.
Sommaren har flugit förbi!
Vi böjade den med välldigt mycke häng på tellus by the å ända fram tills de som vanligt i nyköping va några idioter som brände ner stället som va något att gå till..
Det e riktigt tragiskt att se att så fort det dyker upp en ny krog i nyköping så brinner den när det går som bäst....
Men nog om det....
Eftersom jag började på lidl i oktober så hade jag inte direkt många semesterdagar kvra efter vårens små trippar så jag har fakktiskt jobbat hela sommaren.
Men för att kompensera detta sympati firade jag semester med sandra, de va tre helt sjukt galna veckor å kan väl medge att jag va lite halv seg när de va dags att "börja" jobba igen. (men det är ju bara sommar en gång om året.)

Tänker inte berätta om allt roligt vi hade för oss för ingen kommer orka läsa allt. ska se till å ladda upp lite bilder så man kan se hur kul vi har haft det :)

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0