söta små barn


Kevin och lilla nicole




Kommentarer
Postat av: A-K

Oooooo en sån söt liten liten tjej! Åååååh vad söt du är! Ja bebben är ju jättesöt den med....hahahahaha! (Där var jag ju lite roligt! Hi hihi. Tyckte i alla fall jag.) Nä skämt åsido...jätte jättesöt liten bebbe. Hur gammal är den på kortet? Kommer knappt ihåg när Stella var så där liten....Fika snart? kramen

2009-02-01 @ 23:20:25
URL: http://aykay.blogg.se/
Postat av: tess

ååhh va söt du e ;) fyra små dgara gammal ;) klart vi ska fika snart jag e ledig tisdag och onsdag varje vecka och sen jobbar jag till ett mån tors fre ;) så de e bara att slå en pling när du inte jobbar kram kram

2009-02-19 @ 23:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0