frågor.....

blir så trött på folks dumma jävla frågor....

Gris frågan e nog den jag blir mest arg på vad tänker folk med igentligen idag för andra gångnen kommer de fram en man till mig och frågar om de e grismjölk i glassen han håller i. jag vet i fan i vilket lad man brukar använda grismjölk i glassen men de e ju tydligt att de e ett faktum...
 När man jobbar på lidl e de inte direkt den enda dumma frågan man får men endå måste man stå där och le, har dock kommit fram till att dumma frågor till 99% beståpr av brist på kunskap....
De e ju jävligt tur att jag e så allmänbildad så att jag kan svara på att de inte e gris i grädde eller glass, att champange alltid kommer fårn frankrike och att även om ölen har den minsta bruna färgen kan de fortfarnade vara en lager..
Men de finns ju saker som jag inte har en anning om heller t.e.x hur fan man ens kan ställa vissa frågor och varför inte folk använder google istället för att förnedra sig själva med dumma frågor...
De e för övrigt en jävla tur att jag inte e ett dugg bitter

chipp


Kommentarer
Postat av: A-K

Det är såååå roligt att läsa dina inlägg. Synd bara att de inte kommer oftare ;-)

Hoppas det är bra. Kram

2009-01-09 @ 23:09:43
Postat av: tess

haha d elåter bra jag lovar att jag ska bättra mig kram

2009-01-10 @ 21:05:36
Postat av: Anonym

det är kul att du är arg och ettrig som vanligt. O tänk alla har inte internet och kan googla. O vad skulle du annars skriva om på bloggen. När ska vi ses och äta mat och dricka kopiösa mängder med vin?? Saknar dig

2009-01-13 @ 22:32:01
Postat av: tess

om man inte har internet kan man ringa en vän och låna dens internet ;) äta mat vafan e de för skit men vin låter ju som en utmärkt ide men bara om jag får ha en sån därn ölhatt så jag slipper trötta ut armarna ;) saknar tillbaka

2009-01-16 @ 23:19:09
Postat av: camilla

HAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAH ja tror ja döööör av garv.. hahahah ja ..du d finns verkligen folk till allt... men om alla va lika smarta o allmänbildade som du o ja så skulle inte livet va lika roligt :P



hoppas allt e bra me dig..kolla in min blogg när du ahr tid... ska även göra en till jonte han tjatar att han vill ju me ha en sån som han kan skriva på o lägga upp bilder hahaha då får väl hans adress me tiden me ;) puss camilla me familj

2009-01-21 @ 08:16:36
URL: http://crimilla.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0