...

började denna helg med silllunch å op :) sen har de bara gått utför vi kan nog lugnt säga att jag har konsumerat en hel del alcohol å att jag fortfarnade känner mig lite små lurig :P
Midsommar firades me gårdsfest, de va en mycke lyckad fest å framåt 12 fortsatte vi till skeppsbron.
Gårdagen började jävligt segt de tog mig 5 timmar att ens ta mig upp ur sängen å in i duchsen men sen va de dags igen vi hade lite förfest hos anders å sen begav vi oss såklart till skeppsbron....
De stänger ju tyvärr vid två så då bar det iväg till högbrunn å där fortsatte de alldeles för länge vi drack massa öl åt mat å lekte mycket mogna lekar löste även en hel del världsproblem vid 10 snåret i morse :) 
idag mår hon som hon förtjänar å bävar ganska mycke för när väl bakfyllan kommer....

chiipp

Kommentarer
Postat av: Alexandra

mogna lekar :D haha

glöm ej revben

2009-06-21 @ 22:12:29
URL: http://mus-tage.blogspot.com
Postat av: Anonym

jävla revben fan de gör ont som satan...

2009-06-22 @ 22:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0