sjukt trist

mms funktionen fungerar igen dock lite halv kackigt skickade nämligen två bilder i lördags förutom den som syns här fanns de en fin bild på en aningen dyng rak däckad person känns lite som hela inlägget förlorade påängen när de inte kom med men men då vet jag att jag måste skicka två mms till nästa gång..


En dag som denna har jag haft fullt upp, Vaknade i more pigg som en lärka och stel som en vandrande pinne hade självklart lyckats somna i soffan till beck å de e ju typiskt att man ska somna i den lilla soffan och även om jag inte e så vidare lång va soffan mindre, efter att ha rätat ut mig själv va de dags att kvista till jobbet.
Några timmar senare va de dax att gå därifrån, blev uppbjuden på en kaffe hos fröken skantze ilade sen hem för att packa ner de nödvändigaste och upptäcker självklart att mitt smink e kvar hos jennifer efter en rad svordommar på diverse språk kom jag fram till att de inte va hela världen enda tills jag kollade mig själv i spgeln ennu flera fula ord ramlade fort ur min mun, de e konstigt vad många sådana man kan.
Tog en fika med elin och stegade sedan mot tåget.. 
åå roligare en så blöir et inte en dag som denna imorgon däremot då händer det grejjer :)

chipp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0