XX

Guud va vissa männsikor bara e totaly för mycke.....
Blir lite fundersam över hur mycke tid vissa spenderar på att försöka försöra för andra...
Dock borde vissa människor börja skriva notes too self lappar, som förslagsvis kan låta,
- Det e patetiskt att tro att jag e lite bättre och lite finare
- Det e patetiskt att va .. år och tro att jag fortfarnde e 18
- Jag misslyckas totalt med att göra folk svartsjuka men jag försöker hårt.
- Jag e helt enkeltpatetisk

åå kan hålla på i evigheter men tror min sak har kommit fram..



OVER AND OUT FFS


Kommentarer
Postat av: sophia

haha de där va bra.. känns som om ja känner igen dina "punkter" på folk oxå hahah usch.... de e juh nästan pinsamt..

2009-10-21 @ 09:57:20
URL: http://sssophiaaa.blogg.se/
Postat av: tess

jo ja vet och att dom orkar hmmm hur mår du då de va jätte länge sen ju :(

2009-10-22 @ 12:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0