....

De e bara att inse att efter ennu en match har blivit avbruten pågrund av bengaliska eldar och stormningsförsök e dessa baje supportrar bara ute efter att förstöra...

http://www.hammarbyfotboll.se/se/aktuellt/artiklar/?articleid=34684


Bengaler är förbjudet på läktarna och straffas med böter de vet vi alla, endå så tänds det fortfarnde flera 100 bara på söderstadion under en säsong.
Även på borta matcherna så tänds de flitigt senast mot malmö när vi förlorade med 3-1 tändes närmare 30 bengaler vilket riskerade att kosta upp mot 25000.
Sen va dom fick för böter i slutändan har jag ingen aning om, men förstå hur mycke pengar som kastas i sjön som istället skulle kunna användas till bla nyförverv..
Attt de  e stökigt på läktarna e ju inte direkt en nyhet, men att folk komenterar på fk att man e dum i huvudet om man ställer sig med barn i klacken e ju helt sinnes sjukt..
Hur fan kan de gå så jävla illa visst att de blir lite gap å skrik men ffs man ska väl kunna gå på en match utran att få något kastat i skallen eller halvt uppeldad av en bengal..
Tycker detta e sjukt tragiskt för jag som vill se en match för att dom som spelar i de laget jag håller på ska få visa att dom visst platsar i allsvenskan å inte att dom ska behöva vara rädda för att gå "för" nära sidlinjerna..
Kan dock förstå att man blir upprörd över att bajen spelar så pass dåligt som dom gör, jag blir oxå upprörd och ledsen men jag bestraffar inte laget genom att se till att dom får lite saftiga böter för de, och dom spelar ju inte direkt bättre när dom hela tiden måste oroa sig över vad deras fans nu ska ställa till med.

Önskar bara att *** skulle ställa upp för sitt laga och se till att dom som inte har ett intressa att se oss kvar i allsvenskan, heller inte visar sig på södra stå......


Så jag med glädje kan ställa mig i klacken och få höra

Gröna och vita, hjärtan som glöder
Systrar och bröder, kommer från Söder
Stäm upp i sången, sjung nu för Bajen
Va med och hoppa, hoppa för Bajen
Hammarby, Hammarby..........


ett upprört over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0