Igår firade jag ledig dag.

Började firandet med att träffa upp sandra för en lunch, vilket fortsatte i en kaffe eller sju..
Kalle kom och gjorde oss sällskap vilket självklart resulterade i en hel del skratt åt diverse sjuka saker...
Sprang sedan runt halva stan för att hitta en socker ströare eller socker p.... som jag gick omkring och moget skrek att de faktiskt heter, efter ha letat överallt bestämmde vi oss för att den för 25 pix på confetti (eller glitter som de heter enligt kalle) va mer prisvärd en den för 200 spänn på servera..
Tog en sväng hem till mig för att hämta upp en box vin och sambon, som dock hade lite problem att röra sig då stackars liten hade sträckt ryggen de gick ioförsig frammåt men väldans sakta snigelfart rakt av vill jag lova..
Sushi va nästa misson å vipps satt vi i sandras soffa å åt onsdags sushi (helt fel dag men men)
Efter sushin bjöds de på tee och till teet fick man vin wiiee :)
Ett par glas senare satt vi och gick igenom kort från dom senaste åren, många skratt senare övertalade sandra mig att tellus faktiskt e kul..
Svårövertalad som jag e försvann jag in i hennes garderob för att gå ut i lite mer passande kläder än innan..
Å självklart va tellus roligt som vanligt sen e de ju ett pluss att sandra bor nära, nu när jag har bestämmt mig att andra sidan stan e den roliga sidan...
Vaknade på tok för tidigt vilket verkar va ett återkommande problem jag har..
Slöa slöade å slöade enda tills jag faktiskt va tvungen att gå till jobbet...
Vart riktigt glad för precis när jag började kom min fawo tant jag  fick en sjukt stor kram och dom tillhörande nypen i kinderna hon e så söt (även fast hon e rynkig)
Därefter va de mest bara spåån som alltid :)
Sandra kom å mötte upp mig efter jobbet för en liten promenix.
Vi börja vandra lite varpå vi möter the creapyy guy (han me fluffhåret som alltid e dyng packad eller sitter på kaffehuset) å börjar svamla..
-ursäkta får jag fråga en sak??
-Ja (me viss tveksamhet i rösten)
-alltså jag vet att ni har pojkvänner och så men jag respekterar verkligen er
-ehhh
-Ja alltså verkligen jag respekterar er och gör nån form av tummen upp
- aa tack hmm
Därefter älgar vi därifrån ganska snabbt.
JAg undrar dock två saker vad han igentligen ville fråga
Åå vilka våra killar e?? skulle va bra å veta ;)
Vi va tvugna att lätta upp stämmningen lite eftre psykot så vi lekte ett tag i gripsholmsparken, efter att ha blivit lite lätt yra i karusellen fortsatte vi vandra runt stan i cirklar.
Efter två timmars sjukt inteligenta disskutioner bestämmde vi oss för att donken vore gott..
Där sitter vi i lugn och roo å äter dåå kommer nästa prackt CP
De glider gärna fram en snubbe med en paj i handen och säger, ursäkta jag bjuder på den här och ger pajen till sandra, sandra ser sjukt förvånad ut och säger jaha ja tack..
snubben drar bort till sitt gäng åå jag utbrister en PAJ varför just en PAJ..
Mer en så va de liksom inte hej du här får du en paj ingen förklaring inget mer förutom ett gäng som satt å glodde som fåån..
Eftersom de va lite creepy slängde vi oss in i bilen utan eftermaten cigg, åkte genast hem till mig för att få kunna disskutera situationen högt och även få skratta ihjäl sig lite..
Vill även tillägga att snadran inte åt pajjen...
Med andra ord ett konstigt avslut på denna dag..
Väntar med spänning på vad morgondagen har att erbjuda!!

såå over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0