lycka..

Hittade precis en resa till ett mycket trevligt pris, nu e de bara dom små detaljerna kvar som att resan inte ska försvinna under natten, man ska få ledigt från att lidla å andra nödvändigheter..
Men om allt går som smort så befinner jag mig i thailand den 6 november (håller tummen)

hmm vad har hon pysslat med annars då... har nog mest jobbat faktiskt å de e ju alltid lika spännande att få lyssna på alla dessa klagande kunderna som även ibland tycker att jag borde säga upp mig för att de e så dåligt att salladen e slut... (å jag som brukar ha i-landsproblem...)
Igår kom i allafall min mardrömskund in han har nån slags skärm mössa aldeles för varma kläder å påsar på händer och fötter, mycket charmerande stil..
Men de e inte det som e problemet utan hans enormt illa luktande odör, har dragit likheten med gamal sulo gånger 10...
Han blev självklart som vanligt min kund men den här gången skulle han inte handla utan lämna tillbaka 28 ansjovis konserver, vilka jag hade sålt till han för några dagar sen fast då va dom 30 (dom andra två hade han nog gnidigt mot sig själv.....)
I allafall han står där vid min kassa å pratar å har sig å verkligen stinker, så utan att andas plockar jag upp 28 konserver som han har lagt en och en i påsar och utför ett återköp stänger min kassa snabbare en blixten, illmagad som man e sprang jag in kräktes lite lätt å sen va de bara att gå ut å le igen.. 
Gillar han sådär måste jag väl säga...

Om man ska prata om någe annat en mitt underbara arbete så börjar det faktiskt arta sig här hemma möblerna e på plats, kartongerna upppackade, det mesta uppskruvat och gardinerna e upplagda å hänger på plats  (även om jag lyckades köpa två olika, så om nån har vägarna förbi ikea så vill jag ha en vivian tack) med andra ord e det ett fullt funktionellt hem som man kan bjuda hem folk till :) 

Tror det få va bra så för den här gången
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0