Måndagar borde helt klart förbjudas..

Vaknade upp på tok för tidigt av att min sambo gick till skolan, ville inget hellre än attt somna vilket jälvklart gick kepprätt åt hvete..

Så istället gjorde jag följande:
Surfade runt ett tag, kollade på dålig tv, surfade lite till, övervägde att få i mig föda, orkade inte resa på mig, kollade på xena (som e bland de sämsta i tvs historia), tog mig upp från sängen, duchade å klädde på mig, struntade i föda, gick till stan, träffade björn, gick till jobbet, fixade föda, jobbade, gick hem, gick till anders, kollade på Färjan, gick hem, gick ut till bänk hänget, rökte 20 cigg å drack 3 koppar te, gick hem.

Måste säga att min dag känns väldigt givande å nödvändig..
Tänker nog spendera mina lediga dagar med ungefär likadant schema
så roligare en såhär blir de inte, uppdaterar nästa gång när jag faktiskt har något att skriva om...

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0