norrköping

Gick upp tidigt som satan (troligtvis innan tuppen) för att åka snålskjusts med anders till norrköping, väl där tog jag bussen hem till Mina där morgon bestyren va i full gång.
Kevin halv studsade omkring och nicole gjorde sig osams med väggen i gåstolen.
Hann med lite sortering av räkne böcker och lite tv tittande med kevin,
innan det va dags att åka och lämna han på dgais.
Efter avlämnandet åkte vi bort till camilla för att sen bege oss för frukost på stan! 
Efter frulle på waynes blev de en glass och mata barn på mc D, gick runt en sväng i staden och sen va de dags att hämta barn igen. (fattar inte hur dom orkar, tummen upp till att föräldrar)  
Mina och malin gick för att hämta upp kevin och jag och camilla för att hämta upp min stora kille, jag blir lika förvånad varje gång jag ser han de känns som om de va igår han va en halvmeter lång å sov på min mage men icke han har blivit hela 9år (vart försvann alla dom?)
Blev kvar hos camillla som förövrigt har flyttat till rakan i atrium där jag spenderade mina härliga tonår, de vart många minnen, dom flesta kom jag fram till väldigt fort varför man har förträngt, kan ha med en viss mogen attetyd och sviktande humör att göra :p Men de blev även en hel del smile och goda minnen.
Väl tillbaka i nyköping blev de storstädningsdags hos anders, börjar undra varför det alltid ska ske när jag e där tror de kan finnas en baktanke med det hela.
Efter operation storstäda var det helt klart mat dags, självklart blev det sushi som man aldrig kan få för mycket av!
Å nu efter något som känns som årets längsta dag sitter jag hemma i soffan och disskuterar droger, vilket e ett hett ämne här hemma inte för att vi sitter här och knapprar piller utan för att cissi läser till behandlingspedagog och de ett intresant ämne! 
Ska nu överge soffan å gå ner till grannen å dricka te..

over and out

Kommentarer
Postat av: Danne

Yeaay tezz menar du att uppdateringen av din blogg kommer ske oftare nu igen?? Har tröttnat på att läsa dina gamla även om dom är väldigt underhållande..puss

2009-09-11 @ 01:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0