Minisemester

Jag överlavde även denna dag, dock har jag jobbat ett härligt 7-20.30 pass med ett litet break på en timme för att gå på systemet :D
Men allt flöt på utan någon vidare stress tycker verkligen att jag har haft ett dream team under den här påskveckan.

Nu sitter jag hemma i soffan och gör allt för att hålla mig vaken, jag och sandra ska nämligen bege oss norr ut så fort hon slutar.
Vi tänkte oss att en tripp till sälen under påskveckan va passande så vi packadar och drar upp och hälsar på Tessa.
Kan tänka mig att de kommer bli en galen helg vilket jag verkligen förtjänar efter denna arbetvecka :D
Ska försöka mms blogga lite däruppifrån, men jag brukar ju vara dålig på att skicka iväg alla dessa kort jag tar så vi får väl se hur de går :P




Nu måste jag sysselsätta mig så jag inte somnar

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0